November 24, 2010

KISAH AKU DAN DIA

Chapter 4 : Di Alam Percintaan

akhirnya, kitorang pon officially in a relationship!hahaha.happy nye aku time tu.seronok.suka.hahaha.mcm2 aku rasa.xterkata.dia baik sgt.aku ade mslh, dia nasihat, kalau dia boleh tlg, dia tlg.aku suka gile.dan makin lama, aku semakin syg kt dia.aku pon xtau nape.xleh thn, kitorg celebrate kitorg pnye seminggu cple.hahaha!7?kaw2.

aku nmpk yg makin lame, dia pon makin syg kt aku.dia berjnj nk berubah satu hari nnt.aku pgg kt kate2 dia tu.aku skit demi dkit berubah.utk dia.ape dia x suke semua aku buang.aku try sehabis baik.semata2 utk jaga relationship ni.sbb aku sygkn dia.sgt2.dan aku yakin time tu yg dia lah aku punye jodoh.

tibe2, masalah besar menimpa.haihhhhh.time tu kitorang tabah hadap same2.sbb same2 punce kn.so, kitorang chill je.nasib aku baik sbb dia phm aku dlm situasi tu.dia ikutkan aku.sorry.kesian awak jd mangsa.awak x bersalah pon.sorry skali lg.tp, kite slow2 cari jln penyelesaian.dan smapi satu mase, kite setelkan jgk.lega.even time tu kau sakit, tp aku nmpk yg kau syg aku sgt3 time tu.aku xtau nape.tibe2 kau kucup aku, tibe2 kau ckp kau syg aku.haha.bahagia gila aku time tu.serious shit aku happy dgn kau yg itu.

aku rase mcm xde mslh langsung je time tu.selagi kau ada dgn aku.time tu aku hadap mslh aku sndri, financial aku.tp kau ade.kau tlg aku.satu hari nnt aku ganti balik k,inshaAllah.aku xtau ape jd kt aku kalau kau xde time tu.terima kasih sgt2.budi kau akan aku balas.

chapter ni aku sgt bahagia.terjaga.dicinta.disayangi.oleh kau.

end of chapter 4

No comments:

Post a Comment