November 24, 2010

KISAH AKU DAN DIA

haih.belum tulis lg dah berkaca bijik mata aku ni.i'm gonna be strong on this one.okay, go!
mungkin ade yg dah tau kisah2 ni.tp bg yg xtau, bacelah. :)
 
Chapter 1 : Detik Pertemuan (stalking)
hahaha.chapter ni mungkin akan menampakkan aku seorang yg loser.kisah kami bermula begini.semasa aku di semester 5,  aku selalu pegi tgk wyg, gsc, ngan bestie ku, basa.dlm aku g tgk wyg tu, aku ternmpk ade awek ni sumpah comel gile babi!haha.tgk dr jauh je.dgn fringe die, mate sepet, comel je dok kt kaunter tu.aku ckp ngan basa, 'jom basa g kt kaunter dia, comel la sial awek tu'.then kite pon pegi.da tgh bli barang, aku tgk je awek tu.basa je yg beckp ngan dia.aku nmpk nametag dia tulis 'fara'.terus melekat kt paler otak aku name dia.hahaha.jap lg da nk blah basa boleh plak dajal aku.dia ckp kt awek tu, 'kwn sy ckp awak comel'.babi punye basa.aku ni pemalu.x reti ushar2 awek ni :P. then aku pon tros bleh tanpe mengatakan apa2.segan doe!then kite pon tros masuk hall.haha.

sejak dari itu, setiap kali aku g tgk wyg, aku akn cari awek yg bermata sepet, bernama fara.cari bkn nk ape pon.nk tgk je.comel gile mslhnye.suke ngadap.kdg2 bratur beli tiket, kalau boleh nk kt kaunter dia, tp x dpt.nk tegur x brani.tgk je lah.haha.u're such a loser apit.tu yg mcm stalker tu.hee.

mase baru abis final pulak, aku g tgk wyg kt mbo ngan cikbarb n bagang.tgk cite robinhood kalau x silap aku time tu.smpai2 kt kaunter, aku nmpk awek yg aku stalk dkt gsc.aku pon beranikan diri menegur dia.aku ckp 'fara kn?dulu keje gsc?'.dia pon dgn terpinga2 mengangguk.aku tnye lagi, 'mane pegi rambut lame?'. dia ckp x buat dah.hahaha.then aku blah.wpon cam bangang je tegur, bedebar2 gak ah!

and last part of my stalking, a few weeks lps tu.aku nmpk dia kt dataran.dia ngan mmbe2 dia.aku kemain excited lg nmpk dia.aku ckp ngan bagang, 'gang!awek kt mbo aritu doe!'hahaha.tp dr jauh je.
then cuti sem, balik ke jb.tp dia still aku igt.sbb hajat mcm x lepas.hahaha.


end of chapter 1

No comments:

Post a Comment