November 24, 2010

KISAH AKU DAN DIA

Chapter 2 : Sesi Pengenalan 

penyambungan cerita, maka naiklah semester baru. aku dgn rasa rajinye jadilah pm.pembantu mesra.hahaha
xde keje an naik awal2 pegi jage budak baru nk dftr. xpelah. dpt duit, n weekend ni plak dpt g holiday. 
ceritanya bermula begini. hari pertama mggu MDS. pendaftaran ke kolej. jmpe la mak bpk budak ape sume. time tu da ptg dah. aku pon dah pnt. dok la kt kaunter kos aku. sblh tu pulak, OM. x aku sangke2 yg aku nmpk nk pegi ke kaunter OM tu, awek yg selama ni aku stalk.hahaha.bedebar2 jantung aku time tu. dia da lps dftr, aku pun bgn ikut dia slow2. dan2 buat keje. tgk dia mcm blur2 je, aku pon tegur la dia. aku ckp la nk kne g kolej ape sume. da tu, aku tnye 'fara kan?dlu keje gsc kn?pastu mbo kn?'.hahahaha.muka dia time tu blur abis, ngangguk je.jd aku x slh org la kn.haha.masuk uitm budak ni.mati2 mase aku nmpk dia dulu aku igt dia da besar da keje.damn!tertipu.

sejak dari tu, sepanjang minggu MDS, aku mencari2 lah dia.knon2 nk ushar2 lah kn.ade skali dia tetinggal brg kt kolej.dia mntk tlg.aku pon belgak mcm hero mntk mmbe aku hntrkn.hehe.tp dlm mggu tu susah tol aku nk jmpe dia.

smpai mase last day MDS.time tu mlm, tgh slm2 la ngan junior2 sume.aku ni, dok luar tu, tgu pnye tgu pnye tgu lah awek ni kuar.tp x kuar2.smpai bdk pempuan da abis da.frust gak time tu.aku igt dah telepas.jap lag ade 3 org pmpuan kuar lmbt, yg kiri ngan kanan aku nmpk muke, bkn dia.tp yg tgh asik terlindung je.grm aku.smpai dia kt tmpt aku, aku tgk rupenye dia!melompat aku dpn dia.hahaha.sbb nk mntk num.bodo la siot.lps dpt, menjerit2 aku melompat kt basa ckp dah dpt!hahahahaha!

start dr tu, kitorg knl2, text2 ape sume.yg buatkn aku lg suka kt dia ni, dia pnh skali txt aku 1st.aku rase mcm miracle time tu.excited gile.kirenye mcm x betepuk sblh tgn la.hahaha. 

aku igt lagi, 1hb july, time tu lah aku dpt num dia.hahaha.lps dr tu, aku start berjinak2. :P



end of chapter 2.

No comments:

Post a Comment