November 20, 2012

You don't deserve it

Sorry to say, korang dah tak layak untuk menerima layanan yang baik dari aku. Korang tak jaga hati aku, buat apa aku nak jaga hati korang? Aku mmg jahat. Aku bagi balik ape korang bagi kat aku. Tapi tu aku je ke yang jahat? Cuba korang pikir balik. Korang perlukan cermin. Korang tak layak untuk menilai aku. Korang semua sama je. Aku cuma membalas apa korang buat kat aku. Memang perangai aku macam tu. Tu sebab jangan start buat taik dengan aku. Kalau dah start, takkan habis. Ni pun aku dah cukup jaga hati dah tak cakap depan2. Kalau aku dah cakap depan2, kang kecik ati pulak kang. Korang bukan kawan aku yang betul2 kawan. Kalau korang betul kawan, aku boleh cakap lepas, dan korang takkan terasa. Tu sebab skrg ni aku tak cakap depan2. Lantak lah kalau nak cakap aku ni penakut ke ape. Ingat aku peduli? Dah lepas ape korang buat, takde ape dah yang aku peduli.

Sekadar luahan.

No comments:

Post a Comment