November 9, 2011

Takfaham

Dulu, dia dibenci benci. Kemain beria lg semua org. Nyampah la ape la. Kutuk2 dia siap. Mmg patut pun. Ape yg dia buat dulu mmg teruk. Tp aku tgk skrg semua org bkn main lyn dia balik. Aku tgk semua mcm dah suka dia balik la konon2. Korg da maafkan dia ke? Korg bg dia peluang kedua?
Hm. Baguslah kalau mcm tu. Betapa mulianya korg.
Bg aku, aku mmg da xleh terima dia langsung. Yela. Aku dgr cerita dr semua pihak. So aku tau setiap taik yg dia buat kt setiap org. Termasuk ape yg dia buat kt aku. Aku tekad, aku ttp dgn keputusan aku. Dah xde lg dah kerak nasi. Aku mmg x hingin pun tgk muka dia. Peduli ape aku org nk ckp ape. Cuba pk balik ape yg dia dah buat? Mmg manusia berhak diberi peluang. Tp org mcm ni, bg brape bnyk pun belum tentu lg dia akan buat bnde yg betul. Lps ni kalau dia ade, jgn harap la aku nk ade jgk.

P/s : Kalau korg nk buang aku utk dia pun aku x kisah. Yg penting aku xnk ade kene mngene langsung dgn dia. FULLSTOP
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment