November 18, 2011

Sesal sekarang tiada guna :|

Hmm. Dah hari baru. Mlm td dia ckp dia ok. Mmg aku slh dlm kes ni. Aku yg x reti sbr. Aku yg xphm. Kwn2 aku dah sedarkan aku dah. Skrg aku da dpt dah. Da fhm betul2. Tp aku rase dah terlmbt.
Aku dpt rase yg dia marah dgn aku. Dgn perangai bodoh aku. Aku dpt rase dia dah lain. Kalau x bnyk pun sikit. Tp aku rase bnyk je. Kalau boleh aku betul2 nk tau ape sbnrnye dlm hati dia skrg ni. Biar aku boleh perbetulkan keadaan. Aku tau aku x patut buat or ckp semua tu mlm td. Aku betul2 menyesal. Tp, menyesal skrg betul2 dah xde gunanya dah. Terlajak perahu boleh diundur, terlajak kata?

Skrg ni aku betul2 berharap dia boleh maafkan aku. Aku dah fhm, and aku dah sedia. Sedia utk menunggu. Sbb skrg ni aku dlm situation yg dah ready and dah serious dgn relationship kita ni. So aku rase xde slhnye kalau menunggu lg. Its gonna be worth the wait. I'm sure of it.
I'm sorry. Please forgive me.
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment