July 6, 2011

sarsi

title tu sbnrnye ape yg ade sorg kwn aku ni pgl@ckp kt aku..aku xtau ape maksud di sebalik sarsi tu..kalau korg tau bgtau eh..

kt sini aku nk cerita psl ade sorg kwn aku ni. berkawan dah lama. rapat. bertahun jgk aku dah knl dia. dah cukuo kenal dah hati budi masing2. dah sayang, tp sebagai kwn rpt. aku suka cara dia, n aku bnyk kali ckp kalau aku nk ade gf, aku nk mcm dia. sbb dia sgt2 memahami aku. n kitorg senang bersama. tu sbb aku care kt dia lain mcm skit. smpai ramai org igt kitorg couple, n ade yg nmpk yg aku care kt dia sgt2.dia pun pandai jaga aku. aku suka. suka sangat. dia baik gila dgn aku. selalu tlg aku time aku susah. 
baru2 ni, dia confess kt aku yg dia dah suka kt aku. suka yg bukan sebagai kwn biase. lebih. aku x pnh sangka yg akan jadi mcm tu. sbb aku rasa, she's out of my league. tp dia sgt humble. dia jatuh kt aku sbb cara aku care kt dia, n dia senang dgn aku. aku sgt2 x percaya. sbb x pnh terfikir yg boleh jadi mcm ni. impian jadi kenyataan lah! hahaha.
tapi malangnya, dia x boleh jd aku punya, buat masa ni. ade halanganya. kitorg semakin hari semakin rapat. semakin rapat semakin sayang. tapi smpai bila mcm ni je? xkan kita berdua x bergerak ke mana2? hmm. alangkah indahnye kalau dia aku punya. inshaallah, aku akan cuba sehabis baik utk jaga relationship kitorg. tapi tu kalau dpt lah. dia matang, tapi manja. just perfect, bg aku la. dia sweet. n mcm2 lagi la. hahaha. tgh angau kan. :P dia sanggup terima aku seadanya, aku yg xde ape ni. untungnya kan ade org mcm ni. tapi, halangan tu tetap ada. hmm.

dia dedicate kt aku satu lagu ni. serious sweet gila. x sangka aku. terharu sgt2. lagu yg once-aku mau. thanks dearest. :')

yg kelakarnye, cara kitorg berbual n communicate skrg dah lain. dulu mcm biase la kwn2 kan. tp skg mcm lebih skit. hee. tp x kekok pun. ok je. tandanya? serasi?sesuai?hahahaha..xtau lah.

aku dah mula meletak harapan. tapi xleh lebih2. keadaan x menggalakkan. xpelah, ade jodoh, ade lah kan. tuhan dah sediakan semua utk kita, kita tggu je dan lihat. :)

sekian. thanks for reading. :)

No comments:

Post a Comment