July 26, 2011

Kantoi sudah! :P

Hahahahahahaha! Klakar la sial..

Akhirnya setelah bertahun2 aku sembunyi dari mak bapak aku, terkantoi jugak arini..mati2 aku igtkan dlm jaket aku tu henpon..aku pun main keluar kan je..jap lagi rokok..bapak aku tibe tibe ketuk kepala aku, "oh rokok!".hahahaha! Bodoh sial. Terus masukkan balik dalam jaket.. Tapi, terlajak perahu boleh diundur, terlajak kata(dlm kes ni, terlajak rokok), badan binasa.. Hahaha..
Ala, tapi dorg dah lama tau dah aku isap..for those who know me, korg tau la aku smoker kan? Tapi aku x pnh smoke dpn parents aku. Atas dasar hormat.. Sbb tu duit diorang.. Mmg aku ade loan, tapi yelah..x sdp la kan.. Hahaha. Tapi diorang okay je.. Xde ape pun.. Heeee~ :P

Sekian. Katoi bodoh je. Hahaha. X berentoi nk gelak. Thanks for reading btw! ;)
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment