April 20, 2012

Alhamdulillah

Akhirnya berlangsung jgk ape yg aku hajatkan dr awal sem lagi. Biase la aku kan, poyo2 je. Hahaha.

Dr awal sem dah berbincang nk buat baca yasin satu rumah, n mkn2 skali. Td baru dpt. Beli mknn plg pelik skali. Nasi utk 12 org, ayam 10, begedil 3. Pastu jadinye rm25? Bapak murah. Padahal satu nasi lemak ayam rm4. Hahaha. Sebaik aku pth balik bg duit lagi. Rupenye mmg dia slh kira. Sian abg tu. Kalau x rugi dia.

Wpon ade yg aku jemput x dpt dtg, xpelah. Bkn rezeki diorang gaknye. Next time jela. Tp ade lg ke next time yg dpt mkn free? Hahahaha. InsyaAllah.

Ape pun, aku bersyukur dpt buat n dah setel dah. Lega skit rasa. Tenang skit hati. Baru la boleh buat kerja betul2 seminggu akan dtg ni. Haaaa. Esok da start kerja. Pengsan weyh nak cari smpai 1750 org. Fuh! Tp xpe. Team aku power kot. Apedehal an? Haaaa. Semoga semua berjalan dgn lancar dan mengikut ape yg dirancang. Amiiinnnnn. :)
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment