January 2, 2012

Farewell 2011, Hello 2012

First and foremost, Happy New Year guys. Its 2012 already! Hahaha. Mcm2 kenangan ada kt 2011. Kenangan pahit n juga manis. Tp yg pahit tu mls la nk igt2. Baik aku igt yg manis, pastu boleh senyum sorg2. Hahaha. Kalau nk listkan kt sini, esok pagi baru aku tido. So bek xyah listkan. Yg penting, tahun 2011 telah mengajar aku mcm2 bnde dlm hidup, dah membuatkan aku lebih matang, dah memberi aku sebab utk berubah jd org yg lg baik. So 2012, akan menyaksikan perubahan tu, inshaAllah.

Ni lah azam tahun baru aku, "To be a better me". Kalau boleh dlm segala aspek. Iaitu family, lovelife, social life and of course, student life. Perubahan tu kne dr diri aku sendiri. So korg semua kene tlg aku. Sbb bnde ni utk korg jgk. Haaaaaaa :D
Hahaha..

2012 ni aku ade mcm2 harapan, angan2, impian, dan lain2. Semuanya ada yg baru. Hopefully, semuanya tercapai. Amin.

And sbbnye 2012 ni ialah tahun kite. 2 0 1 2. :)
So let's make the best of it. Weee~
Let's go! :DDD

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment