January 9, 2012

2/5

Haaaaa. Setel dah dua paper. Dengan yakinye aku keluar awal! Hahaha. Dah xtau nk buat ape. 70% aku hentam je. Ntah betul ntah tidak. Berserah jela. Maklumlah, kelas pun satu sem 3 kali je. Betapa cool dan hebat nye lecturer aku *tgn di dada, mate ke atas. Hahaha. MTL

Yg paper haritu plak, aku xtau la. Rase mcm betul, tp nk dpt A tu mmg x lah kan. Carrymark pun dah low gila. Mengade sgt g tgk carrymark smpai moral down. X sangka lah low mcm tu kn. Harap2 okay lah. Amin.

Now focus kt paper yg mendatang je. Ade lg 3. Stdy x berenti2 ni. Penat aku. Xpe, lg brape hari je lg ni. Bertahan! Hahah poyo sial.

Good luck on your next papers guys! :D
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

2 comments:

  1. gOOD lucK afiq...hard work, never hurt!!

    ReplyDelete