August 23, 2011

Congratssss!!!!

Alhamdulillah. Doa aku termakbul. Adik aku, ika, dpt smbg blaja. :)

Yg plg best nye berita ni, dia dpt kos sama ngan aku, n tmpt pun sama ngan aku diploma dulu. Hahahahahaha! TLB! Tp baguslah. Dia masuk sem dpn, ade la kwn2 aku lg n lecturer yg boleh tgk2 kn dia tu kt sane. Dia da la manja nk mampus! Tp mcm kelakar plak rasanya. Yelah, dia akan rasa ape yg aku rasa 3 tahun lepas. Hahaha.

Mmg yg mohonkan dia aritu tu pun aku. Bukannye aku xnk dia berkembang. Tp aku plan jauh utk dia. Dia nk try amik law degree nnt. Baguslah. Ade jgk mmbe2 dip aku smbg deg law(azza n farah). So aku harap tercapai la cita2 adik aku sorg ni.

Ape aku boleh buat, doa dan nasihatkan je lah dia. Selebihnya, terpulang kt dia. Semoga berjaya ika! :D

Sekian. Thank you for reading. :)
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

1 comment:

  1. fuyoooo...bertambah lg junior kite ye,pit...plus, this junior,adik kamu plak...

    ReplyDelete