June 26, 2011

BAS's & BCA's Trip to Sg. Sendat!

wuuuyyyoooo.....x sangka seyh jadi pulak yg aku ngan mmbe2 aku plan nk g trip mandi manda ke sungai tu..mcm2 halangan mula2..last2 aku ckp aku nk je pegi..pastu rupenye ramai nk g..hahaha..nk gerak tu dpt jugak la 4 kete..
ckp je nk grk kul 9.30, last2 gerak kul 11.30! paler otak k\dia ah. ade la sorg makhluk Allah tu yg lembab nk mampos!bengang tol aku.
perjalanan ! jam lebih jgk lah..dah smpai tu x bnyk cite, tros je mandi..haha..sejuk gilaaaaaaa weyhh air dia..tmpt dia pun best..ade tmpt cetek(utk org x reti berenang), dan tmpt yg dalam n gelongsor(utk perenang2 negara)..hehehe
yg buatkan trip ni lg best, org yg join tu..dorg semua sporting, lyn kepala, masuk air..so trip tu jd lg syookkk...x bnyk hal, semua ok jee...best la..yg buat x bestnye, sbb grk lmbt, then terkejar2 mase..lecehhh...
kepada para organizer, terima kasih diucapkan sbb sanggupo menyumbang idea, masa, tenaga dan lain2 utk trip ni..menjadi jgk trip kita..
untuk si dia, apit mintak maaf sangat2 sebab menyusahkan dia..at least we had fun kan?xtau ape jd kt apit kalau dia takde..terima kasih yg x terhingga :')
lastly, looking forward for the next trip guys! :DDDDDD

p/s : gmbr nnt aku upload kt FB..tp lmbt skit..sabarrrrrrrrrrr.....

1 comment:

  1. ayat last skali apit mintak maaf sgt2 sebab menyusahkan dia...aku mcm boleh hidu sape orgnye. huwahahahahaah

    ReplyDelete