February 20, 2012

Should I feel guilty???

Hahahaha tajuk beria kn. Padahal xde ape pun. Hahahaha. Cuti kali ni aku jarang sgt3 kuar umah(kalau nk compare cuti2 sebelum ni la). So lately ni kalau nk kuar aku rase mcm bersalah je. Mcm nk buat ape je. Padahal nk kuar je kn. Hehehe. Ke sebab aku dah berubah? Dah menjadi anak yg soleh? BHAHAHAHA! Xleh blah weyh. Masuk bakul agkt sendri la, xde org nk agktkan. *muntahdarah

Tp bagusla kn da jarang kuar. Save skit duit aku. Haaaaa. Mntk2 la ckup utk smpai hbs cuti aku ni. Hee.

Btw, esok kuar result. Wuuuuuuu takot gileee weyhhhh. Tipu la kalau x mengharap, tp xpelah. Kne tabah dan redha dgn ape yg akan dpt esok. Sbbnye? Da tau dah result mst drop punye. Hahaha. Esok lah penentuanye. Wink2~ ;)


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment