December 25, 2011

End of class session.

Diam x diam dah 14 mggu dah rupenye aku ulang alik pegi klas. Rase mcm kjp sgt mase berlalu. Dlm kpale otak plak mcm xde pape, kosong. Xpelah da stdy nnt igt balik la kot, harap2nye. Ending klas pun agak best la dgn presentation. Haha tp seronok. Mcm2 bnde jd. Yg best, yg x best, sume ade. Tp mls la nk cite.

Kalau masuk harini, ade lg 12 hari sebelum paper 1st aku. Kwn2 semua balik. Amik restu family, berehat kt rumah, rehatkan minda. Aku pulak? Kt SA lg. Kt rumah sewa. X balik pun jb. Sbb ape? X termampu nk balik. Duit yg ade skrg ni pun belum tentu dpt lepas smpai hbs exam. Balik je dah brape bnyk duit pakai. Balik pulak nnt bkn study. So aku decide utk x balik. N lgpun nxt week aku ade job skit. Mane la tau duit utk job tu boleh dpt cpt, boleh lah aku pakai utk habiskan sem ni, InshaAllah. Aku dah puas bertekak dgn pihak berkuasa psl duit2 ni. So dah mls nk mintak2 lg. Nk bagi, bagi. Tp aku mmg mls nk mintak. Ape yg aku ade, aku pakai. Penat bertekak psl bnde ni. So aku tarik diri.

Hopefully family dan rakan2 fhm lah. Sorry x dpt nk berjumpa even aku cuti lame pun. Hope korg doakan aku utk exam aku sem ni. Mmg aku mghrp jgk nk dpt result mcm sem lps. Tp sem ni tgk mcm susah je nk dpt. Sem ni tough. Tp aku cuba jgk. Aku xnk korg ckp failure aku sbb aku ade dia. Tu x betul. Aku akan cuba sehabis baik utk buktikan bnde tu x betul. InshaAllah.

Sekian.
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment