April 5, 2011

bosan

i'm fucking tired of this shit.
sumpah rasa mcm nk quit blajar.nape?da pnt dah dgr ade mslh2 semua.kesian tgk family aku.baik aku berenti then keje.tolong parents aku.lagi bagus.ade duit, kmpul harta.senang.
aku pun xtau la nape aku ni.lately rasa mcm mls gila dah nk belajar.penat dgn mslh2 yg mendatang.
mcm2 aku ngadap kt sini.mmg lah ade orang lain yg ngadap bnde lg susah dr aku, tp semua orang tahap kesabaran, kekuatan dia lain2 kn..

mungkin aku sunyi.sebab da lama gila jauh dgn fmily.rinduuuu sangat kt dorangg. :(
pastu distraction plak x ckup kuat.kwn2 mmg lah ada.tp aku still pk bnde tu.kwn2 x smestinya sentiasa senang kn.ade jgk masa yg x sng.
gf?hmph.hampeh.xde org nak.rindu nk ade gf.rindu nk menyayangi n rasa disayangi.
suka org mmg lah ada, tp org tu bukanye suka kt aku.bertepuk sebelah tgn kn :)
nk buat mcm mana.mls dh nk pk.tu yg smpai jadi xde motivasi nk belajar tu.kalau family dekat at least aku boleh la lagi dpt kasih syg dorg kn.

hahahaha.kehendak.mcm2 nak aku ni.tp semua x kesampaian.
biasela tu, hidup kn.x semua kita nak kita dpt.orang2 yg bernasib baik je yg dpt semua yg dorang nak.
n i'm not one of them.

xpelah.korng semua doa2 kan lah yg aku ade sikit semangat nk hbskan belajar ni k.amin. :|

1 comment:

  1. ask yourself, do you really need gf?? for what?
    hurm.be taf lah abg.. jgn lah mcm ni..
    if tibe2 rase nk syg2 org ke ape, pegi lah ckp kat umar tu. hihihi..
    jgn gatal nak quit.. i tampar u baru tahu.. TAKUT TAK??
    take care sayang.. i love you budak gemuk..
    jgn tense sgt..

    ReplyDelete