January 24, 2011

lepas rinduuuu :D

hahaha..akhirnya, setelah sekian lama, dpt jugak pergi melawat campus kesayangan ku, UiTM lendu!
hee.besssssstttttt gilllleeeee!!!
disambut sgn baikk.jumpe dgn levelmate yg havoc!hahah.level aku siap ade foreigner skg.hahha!kelakar la sial.
dtg tujuan utama mmg nk pegi MTK, mlm induction kos lama aku.mana x, ali yg jd ketua projek.mst la kene pegi kn.
siang tu smpt la buat clearance.aku igtkn susah sgt la nk buat.sng je.tp kad matrik kene ptg! besar plak tu. xpelah. ali jage elok2 tau kad apit :)
kepada mt2 baru, terima kasih sbb sudi terima kedatangan aku. n siap pgl aku naik pentas lagi nk bg hadiah.hahahaha, thanks everyone! :) n korg punye event best la.jgn risau sgt k..maintain je.i know you guys will be great. :)
slh satu mt nye, ali.hehehe.agak rpt ngan dia.sian la ali ni, da la bz, kene layan aku lagi..smpt kuar tgk wyg ngan dia.thank you so much cik ali!kalau x xtau apit jadi ape kt melaka kalau xde ali.hahaha..tp sumpah nk turun lagi lps ni..x puasss jumpeee!ramai lagi aku x jmpe kwn2 lama..hehehe..
korg tgu je k..pasni aku akan trun lagii :DDD

*p/s : ni dia cik ali yg diceritakan. :)


cik sayyidah fatima adira :)

No comments:

Post a Comment